Kiitos ihanille paperi40:lle ja Pikille mm. Satcy-kierroksen kuvista, joita sain luvan käyttää blogissani!
Nämä materiaalit lähetin 18.2. paperi40:lle ...

... ja hän toteutti niistä tällaiset:

Nämä materiaalit taasen itse sain Pikiltä...

...ja tällaisia niistä syntyi:

Nämä kortit sain Pikiltä.



Nämä sain paperi40:ltä omassa vaihdossamme.

Ja nämä tein itse.

Tämän tein Tinkelin ATC-kiertoon, ja se päätyi Pikille.

Kiitos kuvista! :)

Kommentit