Vanha minä. Entinen minä.

Mulla on ikävä sua! Löysin tietokoneen roskakorista läjäpäin vanhoja kuviani, ja voi kun tuli nostalginen olo. Haluun sen kaiken takas, etenkin tuon rohkeuden, miten pystyin erottumaan niin paljon paremmin massasta kuin nykyään! Voi rakas, vanha minä.

Kaulapannat, verkkosukkahousut, korkeat saappaat, korsetit, tekohiukset, vahvat meikit, haluan teidät takas! Tai no, kaikkihan te makaatte huoneeni sopukoissa, en minä teistä ikinä luopuisi. Minulta, nykyhetken minulta, puuttuu siis vain tuo rohkeus kantaa niitä ihmisten ilmoilla. Yläasteella meininki oli muutenkin erilainen, siellä uskalsi olla oma itsensä paljon paremmin.

Mitä mulla onkaan nyt päällä! Entinen minäni olisi vain vilkaissut minuun päin ja ajatellut siinä taas olevan yksi lukiohissukka. Päälläni on nyt harmaat villasukat, siniset kirpparifarkut, keltainen toppi (Vaatehuoneen ale) ja turkoosi pitkähihainen (kirpparilta, alunperin ONLYn). (Kaksi viimeksi mainittua ostin tänään.) *Huokaus*

Lähiaikoina saattaa vanha tyylini tehdä yllättävän comebackin, varokaa vaan. Muah.